Měl jste to řešit dříve

Vaše vizitky vám dojdou vždycky, když to nejmíň potřebujete, tak už to chodí. Zrovna tento týden, kdy máte navštívit tolik nových klientů, jich máte pár posledních kousků a to je velký risk, protože se může stát, že na nějakého vašeho nového zákazníka žádná nezbude a to by bylo maximálně trapné. Ale je to jen a jen vaše chyba, kdybyste si stav svých věcí lépe hlídal, tak se vám nic takového nemuselo stát. Ještě štěstí, že je tady pro vás online kalkulace tisku a vaše oblíbená internetová tiskárna, kde si snadno navolíte požadované parametry a výsledek si necháte poslat poštou. A pokud se do toho pustíte ještě dnes, tak byste mohl mít vizitky příští týden u sebe.

Ještě není nic ztraceno

Vždyť bez vizitky se přeci nemůžete objevit před svými zákazníky, jak by to vypadalo. Taková vizitka, to je jako vaše osobní reklama, která buď zákazníka osloví okamžitě anebo vůbec. Musí být navrženy tak, aby byly zároveň jednoduché, ale poutavé, a aby o vás vypověděly vše dobré a na první pohled zaujaly a zákazník si vás zapamatoval. Jen tak mohou přesně splnit svůj stanovený účel.

Měl jste to řešit dříve
2 (40%)1